juliaasdagar

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Söndag och är hemma <33

Av julia gustafsson - 12 maj 2013 15:16

Hejsan Svejsan allihopa!

Idag är det söndag och jag är hemma. Ska inte göra något speciellt idag. 

Längtar tills ikväll för då är det Partaj och det är jätte roligt!    

Kan visa ett klipp från ett avsnitt sen. 

Jag har verkligen inget att skriva om just nu så det blir ett kort inlägg.   

Här är klippet och jag hoppas att ni får en trevlig söndag.


Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia gustafsson - 30 maj 2013 19:19


Idag har det varit en annorlunda dag för mig. Jag har hälsat på en skola och gick där en hel dag för att testa hur den skolan är. Jag ska kanske byta till den skolan men jag har inte bestämt mig än :/ Men iallafall verkade skolan bra och det går någr...

Av julia gustafsson - 29 maj 2013 18:44

Förlåt för jag inte ha bloggat på flera dagar men det var för att jag har haft fullt upp! I lördags och i söndags + måndag var jag tvungen och plugga matte. Och igår åkte jag och Alice och shoppade! Jag köpte specialpennor, två böcker och en A5 r...

Av julia gustafsson - 24 maj 2013 20:43

Idag är det fredag, guuud vad skööönt att ha helg och sova. Men i helgen måste jag plugga :( Har ett matte prov på tisdag! UUSCH!!! Efter skolan var jag och mamma på Lindex och jag köpte ett par nya shorts, en t-shirt och ett linne :)  Tyvärr ble...

Av julia gustafsson - 23 maj 2013 16:33

Tjoo allihopa! Idag har det varit en helt vanlig torsdag och varit i skolan såklart :P Har haft spanska, vi håller på med en teater grej och jag jobbar med Alice :)  Imorgon kanske jag ska lägga upp en videoinlägg/videoklipp men vet inte vad den ...

Av julia gustafsson - 21 maj 2013 19:34

Tjena tjena allesammans! ;D Idag har det varit en helt vanlig tisdag och jag har varit med Alice :) Vi kollade på youtube på mobilen och så har vi spelat plockepinn. Och så har vi pratat ;P När hon åkte hem så åt jag mat. Det blev korvstroganof...

Presentation


Shoo allihopa! Jag är en helt vanlig tjej som gillar att rita, pussla och skriva berättelse. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min header?
 Snygg!
 Ful!
 Har sett bättre.
 Fin.
 Bättre än inget. ;)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards