juliaasdagar

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av julia gustafsson - 10 maj 2013 22:37

Shoo allihopa!

Det här är mitt första inlägg och jag ska försöka blogga varje dag eller så ofta jag kan  

Idag har jag varit hemma, städat lite i mitt rum och åkt iväg till några som mina föräldrar känner. Hela dagen har jag trott att det är söndag men det är ju bara fredag! Så det är två dagar till att vara ledig och sova! GUUD VAD GÖTT!!!

Fast helgen kommer att gå fort som den brukar göra. Inte så kul   

Hoppas ni får en bra helg och en bra vecka. Denna veckan har jag inte haft så många läxor som jag brukar få annars. Jag har haft svenska, engelska och matte. I tisdag var jag och klassen på en gård där vi skulle rida på hästar. Det var jätte kul! Vi jobbade två och två och fick en häst att ta hand om. Vi fick borsta den, sätta på sadeln och selen och sen fick vi gå till ett hus eller vad det nu heter och rida. Man skulle stå upp på hästen och trava med den. Det var jätte kul men när vi skulle till bussen var den sen och det var ungefär 20 grader ute! <när jag kom hem var jag tvungen att göra engelska läxan och sen vid 18.30 var jag på en konsert med en klass från min skola. Blev bjuden av Sandra   Den var rolig och bra   När den var slut gick jag fram till henne och vi kramades och jag sa att konserten var jätte bra. I onsdag hade jag en bokredovisning och jag pratade om den framför fyra klasskompisar. Den gick bra och boken heter  ''Det brinner i mitt huvud''.

 

Den är jätte bra och jag tycker att andra ska läsa den. 

I torsdag (igår) var jag ledig. Jag och mina föräldrar åkte till Ullared. Där köpte jag två linnen och en skjorta. Sen köpte jag en CD skiva och en film. Snow white and the huntsman heter filmen och är jätte bra. Sen köpte jag två pussel som är 1000 pusselbitar i varje. Köpte inget mer speciellt och sen när vi kom hem åt vi min favvomat TACOS!! Älskar Tacos! Åt typ fem tacosbåtar eller vad dem nu kallas. Sen blev jag mätt. Det var allt speciellt jag har gjort denna vecka. HAr varit en bra vecka och hoppas den fortsätter så.


Hejdåå

Presentation


Shoo allihopa! Jag är en helt vanlig tjej som gillar att rita, pussla och skriva berättelse. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min header?
 Snygg!
 Ful!
 Har sett bättre.
 Fin.
 Bättre än inget. ;)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards