juliaasdagar

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av julia gustafsson - 11 maj 2013 14:33

Här är två bilder på en teckning jag har ritat! :)

Av julia gustafsson - 11 maj 2013 10:43

Godmorgon allihopa!
Nu är det äntligen lördag och det börjar bra med dubbelavsnitt av Pretty Little Liars!
Det är en serie som är jätte bra och det är mycket spänning och efter varje avsnitt vill man ser mer. ;)
Hoppas ni oxå börjar följa det. Sandra följer oxå serien och när vi är med varandra börjar vi alltid att prata om det. :D
Men slut med att prata om en serie!
Idag ska jag kanske va med Alice och det ska bli roligt. :D
Sen ikväll ska jag kanske kolla på en film eller kanske sitta vid datorn. Eller jag vet inte. :P
Idag på morgonen var jag inne på Facebook och såg att det ska komma ett nytt Sims 3 spel som heter Dragon Valley!! Det vill jag ha för jag ÄLSKAR drakar!! Får se sen om ett par veckor hur det spelet är! ;)
Nu orkar jag inte skriva mer! XD
Ha en bra lördag allihopa!

Hejdå! :)

Presentation


Shoo allihopa! Jag är en helt vanlig tjej som gillar att rita, pussla och skriva berättelse. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min header?
 Snygg!
 Ful!
 Har sett bättre.
 Fin.
 Bättre än inget. ;)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards